Listan

Ja du Oskar eftersom jag är skadad har jag inte riktig koll på nyttförvärven, det jag har hört från spelarna är väl att vi äntligen har en bra målvakt i kassan...

Min tanke var att denna film skulle visas på festen i lördags men nu får ni den här istället... Spelar ju ingen roll om man kör listan lördag kväll eller måndag morgon.. Glöm inte att sätta på ljudet för musiken i filmen är halva nöjet... Sen kan jag även rekommendera att trycka upp filmen i helbild..

Mycket nöje mina vänner

http://jaycut.se/video/443789/preview

Kommentarer
Postat av: Sjundetränaren

Härligt Rydell...



Kanske skulle gett dig detta tips för 9 månader sen och inte två veckor innan... Drick så mycker bier du kan INNAN ungjäveln kommer ut. Sen e det kört!!! Eller vi kanske kan lura med oss till ljugarbänken....

2009-04-03 @ 08:31:29
Postat av: ??

"Bra målvakt i kassan" ? Vad/vem jämför du med då?

2009-04-05 @ 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback