JOHAN MAAS SKA FAN HA PRIS PÅ LÖRDAG

Ny hemsida och en väldigt modern sådan. Riktigt bra jobbat Niklas och Kaj. Och tack Ove för att du påminde om en länk till bloggen, ville liksom inte själv hojta om det...

Jag har ett par förslag till webmastern angående hemsidan, suger ideérna eller de är omöjliga att genomföra kan ni alltid köra med: Rydells blogg är det sista jag någonsin kommer att läsa hellre läser jag en sönder...... ellos katalog.

1) Ett litet bildarkiv med gamla lagfoto från förr. Det hänger ju massor med gamla lagfoto på väggarna i klubbstugan, scanna in och lägg ut. Typ alla Gothia Cup fotona... Sen finns det säkert en massa foto hemma i stugorna som man kan låna och skicka in på hemsidan. Kanske även kan lägga ut gamla tidningsurklipp? Vem vill inte se Leif Larsson i helbild från Engelholmaren 1986

2) Förstår att jag är lite ute och fantiserar här men tänk om ngn ville ställa upp och filma våra matcher, man kunde då ha highlights från senaste matchen med mål, tacklingar och magiska inkast från Havrefrasmannen... Skulle kunna tänka mig att en viss Pära hade gillat det, en som inte kunde se matchen live. Nog inte det lättaste att genomföra men ville ändå ta upp det.

3) Slut på ideér....

Årsfest på lördag och man undrar ju alltid om det kommer några fan till mig...

Var på ultraljud idag, rätt fantastisk sak det där... såg tyvärr inte ut att bli någon ny Liverpool spelare verkar mer som en Bjärelagsspelare... Sjöng en Liverpool ramsa för magen men inte en min från fostret, börjar redan bli orolig över vad jag har satt till världen...

En klassiker vi minns: "DU jag är inget större fan av dig så mig behöver du inte prata med"

Kunde man räkna ut med röven och en kulspetspenna att jag hade feminina spermier i pungen...

Vi går vidare och veckans klipp ska nog inte ses av känsliga personer.... och börja för allt i världen inte hoppa stavhopp...

 

OS när det är som bäst...

Tillsist vill jag bara säga att kom i tid till årsfesten annars får ni era fiskar varma av en viss uggla...

Kommentarer
Postat av: Sebbe

2,06 in i klippet.



Är det Maas som är på väg från Torstens?

2008-11-13 @ 16:37:04
Postat av: Rydell

Nej men det är tjejen som han fick med hem...

2008-11-14 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback