Hemsidan

Vad är det med folk??? De som har klagat seriöst till styrelsen på den nya hemsidan borde fan hängas ut med bild och namn och telefonnummer. Visst den nya sidan var långt ifrån klar men det kändes ändå som att det viktigaste fanns där. Ny info om saker som händer i föreningen ploppa upp titt som tätt, gästboken var klar och bloggen hade fått sin plats vad mer behöver en sida så här på vinterhalvåret? Nä ut med den nye sidan och jobba vidare med den under tiden och ni som inte tycker det är så bra kan dricka gips.

Trodde Kurt skulle få ett helvete efter förra bloggen men det verkar som Torekovs styrelse har annat i tankarna just nu...

Undrar om Kalle och Hanna har det bra i Thailand......

Faster sms mig fräckisen hon drog för mig på årsfesten, kom ju inte riktigt ihåg den men minns att jag skratta mig blodig... På det hela taget så kan man väl säga att allt blir lite roligare när man har en kvarter innanför västen... Bedöm själva:

Pojkvännen låg i sängen (vi kan kalla han för Dan...) tillsammans med hans flickvän (ja då får vi väl kalla henne för Marie). Efter ett par minuters tystnad knackar han Marie på axeln och frågar
 -Nu när ungarna har flygit ut.. hm..vi ska inte... öh... vi ska inte "mysa" lite?
- Nä minsann, jag ska till gynekologen imorgon så jag vill vara någorlunda fräsch.
Dan vände sig om och försökte sova men efter några minuter vänder han sig om igen
- Du
- Mm
- Du ska väl inte till tandläkaren imorgon.....

Namnen kan jag väl erkänna att Faster inte hade med i sin version...

Kalle som kom hem idag från Thailand behövde vara ledig imo, jetlaggen som spökade...

Haha roligaste med fräckisen är att flickvännen ville vara "någorlunda" fräsch....

Magnetröntgades i måndags och får besked nästa vecka om knäet håller för mer fotbollsspel, enligt knäexpert Lars Wahlström såg det inte jättebra ut.. Både menisk och bakre korsband var sådär och visar inte röntgenbilderna något positivt är nog risken att jag har gjort mitt i FIFs tröja. Jag som var så nära topp 10... Känner mig lite som Tomas Fogdö, en annan som fick lägga av alldeles för tidigt... Blir väl att man får sitta och ducka för Larrys ispåsar nästa år..

Och nu till något riktigt vackert, en liten dikt som får oss att må bra så här i höstrusket....




haha Romeo Olsson.... Släkt till dig Inga eller...

På tal om fräckisar så kommer här lite torra historier från det omåtligt populära tv programmet "Har du hört den förut"... Vilket program det var... Nostalgi mina damer och herrar:    



Godnatt på er....

Kommentarer
Postat av: Inga

Bra Honken. Om ditt knä inte håller har vi ett antal fina uppgifter åt dej i FIF så va lugn.

Hoppas ditt knär inte har pajat helt.Ha de

2008-11-27 @ 08:08:59
Postat av: Sjundetränaren

Tyvärr Inga...



Honken och jag ska ha en ljugarbänk på IP. Där ska vi sitta och vara experter.



Lite besviken att du inte nämde ditt bygge av bänken i bloggen..

2008-11-28 @ 10:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback