Gerrrrrrrrard

1-1 Gerrard (94)..... Rättvist och solklar straff!!!

Sitter här med min kära sambo och väntar på valvakan... Fan vad vi har det bra, jag o Larry...

Gerrard är ju etta på bollen och får sen knuffen i ryggen... Solklart

Ombyggnaden av bastun till klädförråd går riktigt bra. Igår kom den nya färgen upp på väggarna vit/grå blev färgen, Inga valde, påminner mycket om Sapps hårfärg.

Hur kunde Martin Hansson missa straffen när Madrid spelaren fick bollen på handen??? Bedrövligt...

Var inne på VK:s hemsida och kolla lite och Kurt hade kommenterat min blogg, kul att han gör reklam för den...

På tal om VK måste jag säga att Per Lindström är den mest överskattade människa som jag någonsin träffat...

BP borta vid ABG kiosken har fått en liten ansiktslyftning. Nya skyltar en ny ingång men fortfarande BP i morfars ögon.. Kan nu bara Thomas stämma i bäcken och tvinga Arvid att klippa sig har Förslöv fått en riktigt fräsch mack..

Dagens You Tube klipp får tankarna återigen på Per Lindström



Tillsist vill jag dela med mig av den underbara bild på Mats Pära Persson... Bilden är förmodligen tagen strax efter träning och Pära är mannen längst fram. Stort att man på den tiden träna med glasögon, fast det är klart har man så små och smidiga glasögon var väl det inga problem... Frågan jag ställer mig är det inte långe Lars Mårtensson till höger?? Denna fotbollsplanens motsvarighet till schackens bonde. Till vänster är det iallafall FIFs gamle ordförande Håkan Nerblad med en något tyskinspirerad porrfilmsmustasch... Vem gubben i lådan bakom Pära är har jag inte en aning om, någon som vet?



Gerrard Gerrard he´s scouse and he´s fucking hard, he´s Steven Gerrard...

Kommentarer
Postat av: Kurt

Kul Rydell... anspela på min oförmåga att göra mål.

2008-11-05 @ 17:47:34
Postat av: Kurt

Hoppas denna svider:

http://www.youtube.com/watch?v=Ja1KR0kFsxI

Postat av: Rydell

Förstår inte Kurt, att Gerrard får många smällar det är väl inget nytt...

2008-11-05 @ 22:11:17
Postat av: Thomas

Mannen bakom heter Sten Åke Jönsson !!

2008-11-06 @ 09:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback